Försläpp av min bok Minotauros Tårar

Sådärja, då var min nya bok publicerad, den perfekta julklappen 😉

web-Omslag-Minotauros-Tarar

”Det var fängslande läsning; en episk, tankeväckande, gripande historia. Det finns en stark tematik med myten om Minotauros som du lyckas
gestalta och genomföra väldigt lyckosamt, utan övertydligheter. Hela manuset
arbetar sig långsamt men förtätat och avsmalnande fram mot sin
dramaturgiska slutpunkt, precis som tunnlarna i labyrinterna leder in längre
och längre in i mörkret mot en sorts nollpunkt. På flera sätt har du lyckats
överföra symboliska, mytologiska och även psykoanalytiska tankar till gestaltad
form. Det är ett sådant manus man vill läsa flera gånger och prata om med
andra. Det kommer helt klart till liv på ett väldigt explosivt sätt i de
imponerande och tekniskt otroligt skickligt skrivna krigsscenerna.”

Jenny Bäfving, lektör

Läs mer om Minotauros Tårar här.

Och handlar gör du här eller här. (100 kr + frakt, leveranstid inom 7 dagar)
För tillfället kan boken endast köpas här, nästa år ska den dock ges ut på förlag och finnas tillgänglig på gängse ställen.

10% av min vinst per bok skänker jag till Rädda Barnen.

Boken trycks som Print-On-Demand hos Publit.se, vilket innebär att boken trycks upp först när du beställer. Det blir lite dyrare men å andra sidan slipper man trycka upp onödigt stora upplagor (det kastas >3 miljoner böcker per år i Sverige vilket känns ganska onödigt…). Naturligtvis används miljömärkt och FSC-certifierat papper.

 

3 reaktioner på ”Försläpp av min bok Minotauros Tårar

  1. Pingback: Min nya bok ute | Själseld

Lämna en kommentar